الأربعاء، 14 ديسمبر 2011

بسرعة - عاميه



انا مستعجل مش فاضي خلصني بقولك

انا اللى جيت الاول لأ انا جاى قابله

طب والله مانا شغال الا لما تقفوا ويبان الدور ويبان ام الطبور

الله يخربيت ابوكوا مليتوا البلد

استغفر الله العظيم من كل ذنب

ياستي ابقي البسي حاجه حرام عليكوا شويه وننط

البت اللى كانت قاعدة جنبي ريحتها تطفش المجارى من نفسها
الله يخربيت شركة كارينا ع السنساتيك 

شايف شايف البت الموزة اللى واقفة هناك ديه 
صاروخ بوت ايه وامبريز ايه وصدر حمام ايه يارض العبي معانا بقي 

احب الملاية اللف والكوارع البلدي اموت في الدهن

الزحمة فظيعة والمترو ريحته مكتومة بشكل مش معقول كمكمة

انا بغسل ايدي سبع مرات في اليوم 
كل ماسلم علي حد اغسل ايدي اصل انا شكاك

البياعين هاتك ياشتيمة ومعاكسه ونظرات وعيون بتفظ من بره الجمجة

الحشيش حاجه يعني تطير الدماغ وبعدين مش ادمان

الحتة بسبعة ونص وانا رايح للدكتور
قرب قرب واتفرج اى حاجه بربع جنيه

زغرتى ياللى انتى مش غرمانة

البنت عنست مش عارفه اعمل ايه

اسرع من كده ياسطي حتأخر

اهي ع الحال ده طول اليوم وماتفهمش المرور واقف ليه 

اضحك عليك يافلان انا لسه شاري كيلو الابصر ايه باقل من كده بكتير

متعرضهاش بقي يابيه وسيبنا ناكل عيش

بقولك ده فلان طلع GAY  بس بقي هي ديه حاجه تتقال

بس البت ديه معروفة في الحته سمعتها سابقاها

معاك تليفونها

بالامارة كان معاه عيل في ايديه الظاهر ابن اخوه

ابنك العسل ده ربنا يخليهولك اسمه ايه !!!

السلام عليكم

النفق الجاى ان شاء الله ياسطي

فاضل ع الاجرة ربع جنيه

متجوز عرفي لا والله وانا اقول فلوسه مضيعها فين 

لأ فلان من بعد ماشتري عربية بقي مأرج ايديه ممصمص المواضيع علي الاخر

مازنش حيجي يعمل معانا دماغ

من بعد ماتجوز ماحدش بيشوفه الظاهر الل كتمه علي نفس امه

مانا عمال اخدم علي الاس الحمرا من الصبح ياحمار يابن الحمار العب مفرد

كلكسله يمكن يخلى عن امه دم ويعدينا ماهى واقفة واقفة

سكســــــــــــــــــــــونـــــــــــــــــــــيا

(وديه ملخص عشر دقايق في الشارع المصري)


هناك تعليقان (2):

  1. إيه الدوشة دي !!

    طبعا ده غير اللغة الغريبة اللي تجيب صداع من غير ما أسمعها !!

    الله يرحمه الشارع الصري ..

    ردحذف